2013. június 21., péntek

Best Blog díj

Kicsit megkésve köszönöm ezt a díjat Sándor Andreának, és nagyon örülök, hogy rám gondolt :)!
A szabályoknak megfelelően 4 olyan 200 követőnél kevesebbel rendelkező bloggernek kell tovább adnom a díjat, akire szerintem érdemes figyelni, és erről értesítem is őket.  



A választottjaim a következők:

„Felejthetetlen receptek egy magyar nagymamától és egy olasz mámmától...” – engem ez teljesen meggyőzött: az olasz kaja isteni és a nagymama receptje pedig csak jól sikerülhet, szóval érdemes a blogon körbenézni.

Thrininek saját konyhakertje és baromfi udvara van, ez meg is látszik a receptjein, amiket sok-sok színes, friss zöldséggel gazdagít. Egyszerűen elkészíthető, gusztusos fogásait érdemes kipróbálni.

Gőzgombóc blogját egyrészt a finomabbnál finomabb süteményei miatt, másrészt a párizsi kalandokkal színesített bejegyzései miatt szeretem olvasni.

Thelittlechef ínycsiklandó ételeket varázsol az asztalra, igazi különlegességekre akadtam nála, mindezt szép, lényegre törő képekkel illusztrálja.

Fogadjátok szeretettel ezt a díjat :)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése